Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TITI NO BUROGGU
14 juin 2005

Tajabone

   
Volia agrair els bloggers catalans que deixen comentaris al meu blog. Moltes gràcies amics!!!

Volia dir que estic enamorat del vostre país des de la meva infància. També vaig viure a Barna. Vaig aprendre el català en aquesta època. No dic que parlo bè el català però faig l'esforç de conèixer-ho bè perquè pugui espressar-me bè quan estic a Barna o a una altra part de Catalunya.

Es veritat quan dic que trobo el català molt sensual. M agrada sentir la llengua quan escolto la ràdio (Catalunya Informació o RAC1) o la tele (TV3). M agrada sentir tots els accents de la llengua. Per exemple, una amica meva ve de Sant Carles de la Rápita i té un accent molt proper a l accent del País Valenciá. M agrada quan ella diu ma mare en lloc de meva mare. Estic també molt interessat per la gramàtica del Català. No té res a veure amb el Castellà o el Francès.

Els meus amics catalans diuen que el meu accent en Català es millor que el que tinc en Castellà. I aixó em fa molta il·lusió!

Nomès tinc una cosa de dir: visca Catalunya!

Publicité
Commentaires
J
Il serait très agréable d'avoir, aussi, la traduction du texte et des commentaires associés...
Publicité