Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TITI NO BUROGGU
14 juin 2005

Diversió, temps i mar

         
barnabanner
De vegades, penso traslladar-me a Barna. Sempre em va agradar aquesta ciutat, la seva cultura, la seva gent, la seva arquitectura. També m'agrada la llengua catalana que trobo molt sensual.
De vegades, sonyo que estic passatjant pels carrers de la ciutat, pels carrers del barri de Gràcia o Horta-Guinardò. L'aspecte de la ciutat canvia sempre: els carrers rectes de l'Eixemple o l'atmosfera intima de Gràcia o del Barri Gòtic.Barcelona es la ciutat mes agradable del mòn. Perquè? Hi ha molta diversió en aquesta ciutat (Bar), el cel es sempre blau i hi ha molt sol també (Cel), perquè el mar esta al costat (Ona).
Quan estic ahi, em sento com a casa. Em sento al meu lloc. Menysmal tinc famìlia i amics ahi que em pot ajudar, pero de moment em faltan els diners per realitzar aquest projecte.
Publicité
Commentaires
J
Doncs fixa't, jo vaig fer fa deu anys el camí invers: de Catalunya a un país francòfon. Han passat deu anys i encara trobo a faltar Barcelona.<br /> <br /> Dius que el català és una llengua sensual? Potser sí. No seré jo qui et contradigui ;)<br /> <br /> Gràcies per escriure sobre el meu país i en la meva llengua :)
Publicité